Programează o sesiune de consultanță gratuită

Echipa de consultanți ai Centrului de Afaceri Expert Mind este disponibilă pentru a răspunde la întrebările dumneavoastră din domeniul fiscal, financiar și contabil.

Bună! Sunt Gina Macare,

Manager General Expert Mind

Am crescut și evoluat alături de Expert Mind, iar perseverența, inovația și profesionalismul oamenilor de care sunt înconjurată au făcut ca imposibilul să devină posibil.

Activitatea mea de coordonare este una pragmatică, mereu ghidată de obiective operaționale sau de echipă, la care adaug strategii aferente pentru atingerea lor.

Partea plăcută este dată de sentimentul împlinirii care oferă o satisfacție enormă. Mereu îmi propun să auditez contextul la 360 de grade, să analizez riscurile și oportunitățile, să le pot echilibra, astfel încât să pot lua o decizie fundamentată, iar rezultatele să fie cele scontate.

Alege biroul virtual dorit - Programează o sesiune de consultanță gratuită

Completează formularul și programează o sesiune de consultanță gratuită la unul din birourile noastre virtuale.

Birou Virtual IAȘI

Birou Virtual BUCUREȘTI

Ce servicii poți accesa în cadrul Centrului de Afaceri EM?

Oferim servicii de audit atât pentru situațiile financiare anuale cât și pentru proiecte europene.

Efectuăm înregistrări de entități juridice cu capital străin, înregistrări filiale din SUA, obținere autorizații specifice, recuperări de creanțe, întocmire/modificare contracte.

Realizăm servicii de inventariere la nivel național, oferim rezultate obiective, optimizând timp respectiv costuri.

Prestăm servicii contabile 100% externalizate dar asigurăm și roluri de execuție sau coordonare din departamente interne ale marilor companii.

Emitem soluții de diminuare a taxelor și impozitelor atât în cadrul unor consultanțe la cerere cât și prin serviciul de asistență la inspecțiile fiscale pentru orice antreprenor la nivel național.

Prestăm servicii de salarizare și administrare personal în sistem de 100% externalizat. Gestionăm inclusiv companii cu peste 1800 angajați. Oferim asistență la controale ITM, avem peste 500 cazuistici.

Experiența noastră

2007
1 sediu - Iași | 2 angajați | 54 clienți activi | 1 divizie
2012
2 sedii - Iași & București | 12 angajați | 237 clienți activi | 3 divizii
2015
2 sedii - Iași & București | 40 angajați| 556 clienți activi | 4 divizii
2019
2 sedii - Iași & București | 85 angajați| 809 clienți activi | 5 divizii | Abonament de contabilitate cu CA > 65 mil lei | Abonament Payroll cu >1800 angajați
2023
2 sedii - Iași & București | 175 angajați| 1200 clienți activi | 9 divizii | Top 1 Regional de 9 ani consecutiv | Top 8 Național

Acreditări: CECCAR, CCJ, CAFR, ANEVAR, CCF, ACCA, UNELM